İzleyiciler

8 Mayıs 2015 Cuma

Çift Kişilik Yalnızlık

Çok şey istemiyorum aslında. Sadece yanımda olmanı istiyorum. Bütün günü birlikte geçirelim istiyorum. Seni daha çok sevmek seninle kahkahanın dibine vurmak istiyorum. Kahkahalarımızı fotoğraflarla ölümsüzleştirmek istiyorum. Bizi hep gülerken hatırlamak istiyorum sadece. Birlikte uyuyalım mesela. Sana sarılıp kokunu içime çekerken seni sevdiğimi fısıldayayım kulağına. Senin nefesin yavaşlarken uykunun kollarına paylaşayım seni. Sabah beraber uyanalım ama mümkünse ben daha erken uyanayım sana doymaya çalışayım istiyorum. Dertlerimizi kuytu köşeye hapsedip birlikte yeşerttiğimiz umutlarımızı özgür kılalım istiyorum. Huzuru hayatımızda eksik hissetmeyelim istiyorum. Ağlamak için bir omuza ihtiyacım olduğunda yanımda olmanı istiyorum. Belki bu sayede taşıdığım yaraların acısını hissetmem. Keşkelerinizi rafa kaldıralım onlar yıllar içinde tozlanadururken bizim gülmekten ve akıp giden zamandan dolayı yüzümüz ellerimiz kırışsın istiyorum. Sahip olduklarımızın bizi ne kadar mutlu ettiğini görelim istiyorum. Geçmişe bir çentik atıp geleceğe birlikte kucak açalım istiyorum. Kaybettiklerimizin bir önemi yok. Önemli olan kazandıklarımız. Önceden yaşadığın acılara, hayal kırıklıklarına merhem olup onları teker teker sevgimle tek başıma kapatmak istiyorum. Sevgim yaralarını sarmaya yeter belki. Üzüntülerini hüzünlü bakışların kalbini paslandırmış sanki, gülüşümle bunu düzeltebilirim belki. Beni mutlu etmek çok kolay aslında. Dudağından çıkacak birkaç sözcüğe bakar bir gülüşüm. Çok şey istemiyorum aslında. Sadece yanımda olmanı istiyorum. Sevginle bana ve hayatıma anlam katmanı istiyorum. Hiçbir zaman unutma; bizim ki çift kişilik yalnızlık.

2 yorum:

  1. ay herkes ister senin bu istediğini de bulmak zor herhalde yaaa. çift kişilik yalnızlık da ne hoş bulmuşsun yaaa :) bi de hoşgeldiiiiiin aramızaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduuuum :) çok teşekkür ederiiim ya gerçekten :)

      Sil